abril, 2021
26abr(abr 26)9:2027(abr 27)11:45Tractem-nos bé
Detalls de l'esdeveniment
El Centre municipal d’Informació i Atenció a les Dones (CIAD) de la Regidoria d’Educació, Cooperació, Drets civils i Feminismes impulsa des de l’any 2014 el projecte “Tractem-nos bé”. Aquest programa educatiu
Més
Detalls de l'esdeveniment
El Centre municipal d’Informació i Atenció a les Dones (CIAD) de la Regidoria d’Educació, Cooperació, Drets civils i Feminismes impulsa des de l’any 2014 el projecte “Tractem-nos bé”.
Aquest programa educatiu té com a objectius la promoció de les relacions de bon tracte i la prevenció de la violència masclista entre adolescents i joves. Consisteix en tres sessions que es realitzen a les aules de secundària, batxillerat i formació professional, així com entre grups d’adolescents i joves en espais d’educació no formal. En aquestes sessions es treballa què són els estereotips de gènere, els mites de l’amor romàntic, les relacions abusives i les relacions de bon tracte. Les sessions les condueix la psicòloga del Centre d’Informació i Atenció a les Dones, amb la implicació del professorat o persones referents de cada grup.
+Info
Hora
26 (Dilluns) 9:20 - 27 (Dimarts) 11:45