Quan els extrems es toquen per sumar esforços

Treball interedat /tutoria entre iguals.

Artur Calbetó, de 2n de Batxillerat A, ha ensenyat als alumnes de 1r d’ESO com prendre apunts a les hores de classe: ordre, imaginació i esforç, els tres puntals bàsics per a l’èxit acadèmic. Segons l’Artur aquesta és una tècnica d’estudi (mnemotècnica) que els pot ajudar a l’hora d’assolir coneixements i que podran extrapolar a altres àmbits de la vida quotidiana.
L’experiència ha resultat força positiva, engrescadora i motivadora per a ambdues parts. Els nens i nenes de 1r han après a organitzar-se millor i com aplicar una nova tècnica d’estudi; d’altra banda, l’alumne de 2n de Batxillerat ha experimentat com s’aplica la pedagogia i la didàctica en l’àmbit de la comunicació. Per tant, objectiu acomplert: ensenyar a aprendre i aprendre a ensenyar.
ÀLBUM DE LA SESSIÓ

Comparteix